محمدرضا شفاعتی

لبخند بزن! بدون انتظار پاسخی از دنیا بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود

ابزارهایی برای مدیریت رسانه‌های اجتماعی

1- بافر(buffer)

شما به عنوان یک فریلنسر نیاز خواهید داشت که به طور مرتب شبکه‌های اجتماعی خود را بروز کنید. اما استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی وقت بسیاری را از شما خواهد گرفت. از طریق این سایت قادر خواهید بود به سادگی شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس خود را مدیریت کنید. شما می‌توانید یک پست را برای فردا در فیسبوک و همان را برای هفته بعد در لینکدین زمان‌بندی کنید. ویژگی‌هایی که بافر به شما ارائه می‌کند علاوه بر راحتی کمک می‌کنند پست‌های شبکه‌های اجتماعی شما منظم، غیرتکراری و موثرتر باشند.

2- میل‌استورم(mailstrom)

میل‌استورم ابزاری برای مدیریت صندوق ایمیلی شما است. با استفاده از این ابزار فقط با چند کلیک می‌توانید صندوق خود را تمیز کنید. میل استورم نه تنها به شما کمک می‌کند تا از خبرنامه‌های غیرضروری لغو اشتراک بدهید، بلکه ایمیل‌هایی را که اسپم هستند جداسازی کرده و صندوق شما را مرتب نشان می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این ابزار این است که نشان می‌دهد تاکنون از یک اکانت چه تعداد ایمیل دریافت کرده‌اید.

3- هوت‌سوییت(Hootsuite)

همان‌طور که گفتیم استفاده از شبکه‌های اجتماعی امری ضروری برای مدیریت کسب و کار ها محسوب می‌شود. هوت‌سوییت نیز یکی دیگر از ابزارهای موثر برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی شما است. پس از عضویت در این شبکه می‎‌توانید پروفایل دیگر شبکه‌های اجتماعی خود را نیز به آن معرفی کنید و تنها به وسیله‌ی این ابزار کلیه‌ی شبکه‌‌های اجتماعی دیگر و پست‌هایی که در آن‌ها ارسال می‌شوند را مشاهده کنید.

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.