محمدرضا شفاعتی

0 %
محمدرضا شفاعتی
طراح و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
توسعه دهنده وب
ایده پرداز سیستم های اداری
تبلیغات برند شیک
تبلیغات برند مزمز
تبلیغات شرکت اکو
  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • تبلیغات انبوه واتساپ
  • افزایش بازدید سایت

انواع روش های تبلیغ در فروش

30 فروردین 1400

امروزه با گسترش فنّاوری و پیشرفت علم تبلیغات به‌طور قابل چشمگیری تغییر پیدا کرده است و به یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد ارتباطات با مشتری و خریدار تبدیل‌شده است. این روزها، روش‌های گوناگونی برای انتقال پیام از طریق رسانه‌های مختلف تبلیغاتی وجود دارد که اصولاً بسته به نوع فعالیت اعم از محصول یا خدمات باید انتخاب شود. همان‌طور که می‌دانیم به لطف اینترنت و گسترش و محبوبیت فضای مجازی تعداد افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، روزبه‌روز افزایش می‌یابد؛ و مثل زمان‌های قدیم تبلیغات فقط به روش سنتی نیست. امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی گوناگون حتی تبلیغات آنلاین نیز متنوع کرده است.

انواع تبلیغات در فروش

  • تبلیغات دیجیتالی

این‌گونه از تبلیغات در بستر اینترنت انجام می‌شود. در اکثر سایت ها، تبلیغات مختلفی وجود دارد و این تبلیغات یکی از روش‌های پرسود برای صاحبان ان وب‌سایت‌ها است.

  • تبلیغات موبایلی

امروزه به دلایل گوناگون این نوع از روش تبلیغ برای فروش نیز افزایش پیداکرده است؛ اما اگر به‌عنوان تبلیغ‌کننده می‌خواهید از این روش برای تبلیغ و درنهایت فروش استفاده کنید دقت کنید که تبلیغات انبوه باعث آزار مخاطبان می‌شود.

  • تبلیغات رادیویی و تلویزیونی

      تبلیغات تلویزیونی و رادیویی درگذشته در رتبه اول قرار داست چراکه تبلیغات به‌وسیله تلویزیون و رادیو مخاطبان بیشتری جذب می‌کرد ولی امروزه جای خود را به تبلیغات آنلاین داده است.

  • تبلیغات چاپی

این تبلیغات از گذشته تا الآن موردعلاقه انواع صاحبان کسب‌وکار‌ها هست. اگر تبلیغات چاپی برای هر محصول یا خدمات به شکلی متفاوت و چشم‌گیر طراحی شود قطعاً مخاطبان بیشتری را جذب می‌کند.

خواندن
بررسی 3 تا از بهترین محصولات برای افزایش فروش در اینستاگرام
ارسال شده در نقش تبلیغات در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حفوق برای محمدرضا شفاعتی می باشد