محمدرضا شفاعتی

0 %
محمدرضا شفاعتی
طراح و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
توسعه دهنده وب
ایده پرداز سیستم های اداری
تبلیغات برند شیک
تبلیغات برند مزمز
تبلیغات شرکت اکو
  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • تبلیغات انبوه واتساپ
  • افزایش بازدید سایت

تبلیغات موثر در فروش

30 فروردین 1400

اولین نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که تبلیغات مؤثر در فروش ارتباط تنگاتنگی با تبلیغات مؤثر در جذب مشتری دارد چرا که با جذب مشتری و افزایش مخاطبان به صورت مستقیم فروش نیز افزایش می‌یابد. پس برای اینکه تبلیغاتی که قرار است باعث فروش بیشتر ما شود باید طوری باشد که مخاطب بیشتری جذب کند.

تبلیغات از زمان‌های گذشته پا به پای کسب‌وکارها وجود داشته و بدون تبلیغات مؤثر هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند موفق شود. اگر می‌خواهید تبلیغات مؤثر داشته باشید و میزان فروش خود را چندین برابر کنید باید موارد زیر را پیاده سازی کنید:

  • بررسی اندازه کسب وکار

با یک مثال توضیح می‌دهیم مغازه مرغ فروشی در ابتدای کوچه با یک مرغداری هر دو یک کسب‌وکار محسوب می‌شوند؛ اما اندازه و سبک آنها بسیار متفاوت است چراکه مغازه مرغ فروشی فقط لازم است دران محله معرفی شود ولی مرغداری باید در سطح کل کشور معرفی شود.

  • بررسی و شناسایی مخاطبان

باز برای درک بهتر با یک مثال پیش می‌رویم اگر مخاطبان شما کودکان هستند باید در تبلیغات خود از سرودهای کودکانه یا رنگ‌های شاد استفاده کنید یا اگر دانشجویان هستند می‌توانید تخفیف‌های مخصوص دانشجویی برایشان در نظر بگیرید.

  • مزیت خاص خودتان را برجسته کنید

اگر صاحب یک رستوران هستید و اغلب رقیبان شما هم از پیک رایگان برای سفارش‌ها در تبلیغات استفاده می‌کنند شما می‌توانید علاوه بر پیک رایگان همراه سفارشات یک دسر نیز رایگان تحویل بدهید.

  • کمک گرفتن از فضای مجازی

امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی فارغ از این که چه نوع کسب وکاری دارید یکی از بهترین راه‌های تبلیغات موثر برای جذب مشتری و فروش محصولات است.

خواندن
راه‌کارهای افزایش فروش در اینستاگرام
ارسال شده در نقش تبلیغات در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حفوق برای محمدرضا شفاعتی می باشد