محمدرضا شفاعتی

0 %
محمدرضا شفاعتی
طراح و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
توسعه دهنده وب
ایده پرداز سیستم های اداری
تبلیغات برند شیک
تبلیغات برند مزمز
تبلیغات شرکت اکو
  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • تبلیغات انبوه واتساپ
  • افزایش بازدید سایت

فوت و فن‌های افزایش فروش در اینستاگرام

1 اردیبهشت 1400

امروزه فضای اینستاگرام به فضایی تبدیل‌شده که می‌توان گفت حدود 50 درصد افراد از این بستر به شیوه‌های گوناگونی کسب درامد می‌کنند مانند فروش محصول، ارائه خدمات، ادمین پیج، آموزش، اجرای تبلیغات و… پس اگر شما هم قصد دارید امروزه از اینستاگرام کسب درآمد کنید باید بدانید که مثل سال‌های قبل راحت نیست، منظور شاید به درآمدی که برای خود تعیین کردید نرسید علت ان هم وجود رقیبان زیاد و انواع الگوریتم‌های اینستاگرام هست اما نگران نباشید قصد داریم در این پست به بررسی فوت‌وفن‌های افزایش فروش در اینستاگرام بپردازیم.

  • محصول، خدمات و… خود را تبلیغ کنید.

یعنی به جرت می‌توانیم بگوییم که تبلیغات معجزه می‌کند. برای افزایش فروش در هر بستری ازجمله اینستاگرام، تبلیغات باید انجام شود حتی درصورتی‌که بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت، یا باکیفیت‌ترین محصول هم بفروشید. اینجاست که به افرادی مانند بلاگرها، اینفلوئنسرها و پیج‌های بزرگ خبری و رسانه‌ای نیاز پیدا می‌کنید. می توانید با برسی قیمتی که پیج های خبری یا بلاگر های برای تبلیغات پیج شما می‌گیرند تصمیم بگیرید و انتخاب کنید.

  • call to action

امروزه این اصلاح اکثراً شنیده می‌شود منظور این است که مخاطب را برای انجام یک عمل مانند خرید، معرفی به دیگران، دنبال کردن وب‌سایت، کامنت گذاشتن و…ترغیب کنیم.

  • نظرات مشتریان را جدی بگیرید

همه ما می‌دانیم که همه کسب‌وکارها با مشتری زنده هست! منظور اگر مشتری نباشد خبری از فروش هم نیست. پس برای حفظ مشتریان فعلی و تبدیل مشتریان جدید، روی برقراری ارتباط با آن‌ها وقت بگذارید. چون نظر آن‌ها به شما کمک می‌کند، محصولتان را بهبود دهید و ایرادات را برطرف کنید.

خواندن
گام‌های افزایش فروش در اینستاگرام
ارسال شده در نقش تبلیغات در فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حفوق برای محمدرضا شفاعتی می باشد