محمدرضا شفاعتی

لبخند بزن! بدون انتظار پاسخی از دنیا بدان روزی دنیا انقدر شرمنده می شود

مزایای بازاریابی الکترونیکی

  • امکان بازاریابی نفر به نفر
  • امکان توزیع آنی و سریع محصولات یا خدمات با هزینه‌ی اندک
  • قابلیت و امکانات پاسخ‌گویی سریع، از سوی کاربران (مشتریان) و هم بازاریابان
  • قابلیت استفاده به‌طور همزمان و در ترکیب با فعالیت‌های بازاریابی سنتی
  • قابلیت اندازه‌ گیری و جمع‌آوری داده‌های مرتبط با عملکرد سامانه‌ی بازاریابی و به طور کلی افزایش کسب و کار
  • برقراری درجه‌ی بالایی از تعاملات
  • کاهش در هزینه‌ها، به دلیل خودکارسازی و استفاده از واسطه‌ی الکترونیکی
  • فرصت جست‌وجو و خرید محصولات و خدمات به علت طبیعت رسانه الکترونیکی
  • در دسترس ‌بودن ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته، ۳۶۵ روز سال
  • افزایش تعاملات با مشتریان بالقوه

یک دیدگاه بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.