محمدرضا شفاعتی

0 %
محمدرضا شفاعتی
طراح و فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ
توسعه دهنده وب
ایده پرداز سیستم های اداری
تبلیغات برند شیک
تبلیغات برند مزمز
تبلیغات شرکت اکو
  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • تبلیغات انبوه واتساپ
  • افزایش بازدید سایت

3 راهکار افزایش فروش در فروشگاه‌های اینترنتی

5 اردیبهشت 1400

یکی از هدف‌های اصلی هر فروشگاه اینترنتی مسلماً فروش و سوددهی بیشتر است. برای همین می‌توان گفت یکی از سؤالات اصلی فروشگاه‌های اینترنتی آن است که چه روش‌هایی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی وجود دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی شیوه‌ها و روش‌های افزایش فروش آنلاین بپردازیم. اگر شما هم قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی رادارید یا می‌خواهید راهکار افزایش فروش در فروشگاه‌های اینترنتی را بدانید پس با ما همراه باشید.

  • از کاهنده‌های ریسک استفاده کنید

یعنی باید صفحه اصلی وب‌سایت شما یا پیج اینستاگرام شما طوری طراحی‌شده باشد؛ که هم در محتواها همه سوالاتی که در ذهن مشتری هست پاسخ داده شود و هم مشتری ارامش خاطر پیدا کند. ارسال رایگان، تحویل سریع، تضمین بازگشت پول، امکان مرجوعی کالا به‌صورت رایگان (Free Returns)، امنیت تراکنش‌های مالی و… ازجمله کاهنده‌های ریسک هستند که سعی کنید این‌ها را در فروشگاه اینترنتی خود اعمال کنید.

  • هدیه

می‌توانید برای مشتریان ثابت یا همه مشتریان خود هدیه‌ای در نظر بگیرید چون می‌دانید که اکثراً افراد علاقه زیادی به دریافت هدیه دارند. مثلاً کافی است برای مشتریان ثابتی که هرماه از شما خرید می‌کنند بعد از چند ماه یک هدیه به انها بدهید دقت کنید لازم نیست هدیه گران‌قیمت باشد.

  • ایمیل خودکار

می‌توانید در هنگام ثبت‌نام یا خرید از مشتریان خود آدرس ایمیل بخواهید تا پیام‌های ضروری و جذب‌کننده را در مراحل مختلف ارسال کنید. مجموعه‌ی ایمیل‌های خوشامدگویی (Welcome Series)، پیگیری خرید، دعوت‌به خرید مجدد، پیشنهادهای پیش‌فروشی (Up-Sell)، اعلان‌هایی در مورد محتوای آموزشی، آخرین اطلاعات محصولات و پیشرفت‌ها. این همان کاری است که دیجی کالا نیز انجام می‌دهد درصورتی‌که دیجی کالا نیاز به جذب مشتری ندارد.

خواندن
3 استراتژی افزایش فروش در فروشگاه‌های اینترنتی
ارسال شده در روش های فروشبرچسپ ها:
یک دیدگاه بنویسید
© تمامی حفوق برای محمدرضا شفاعتی می باشد